close

上次我話, 拎個contact都要收錢, 就冇晒D麻煩人. 好多女仔試完都讚好

立即引起班窮網客好大迴響, 發起抵制, 又組織周圍呼籲叫人團結唔好比錢join某平台. 話個個唔比錢, 我地呢D join左既女自然要出番黎做, 睇完覺得幾好笑.

其實我地唔愁冇客, 反而好明顯係你地缺女

 

今日我想講下我以前約「窮網客」既經歷, 相信亦係好多女仔既經歷.

話說我之前在IG tag #ptgf兼職女友, 好快就比黑社會agent騷擾. 不過我今日都唔講黑社會, 主要是講「窮網客」

「窮網客」既特式, 係鐘意免費, 鐘意批評. 例如玩手機遊戲, 又唔肯課金又要鬧, 仲要鬧埋課金既人

「窮網客」呢個字, 係一個bubble model教我. 佢以前經人約要1萬蚊一次, 去網上免費平台做, 大平賣3500一次都要比人講價, 仲遇到大量冇品、飛機、八掛人.

所以就算上網約, 都要比最基本既保障自己, 謝絕窮網客, 用方法隔走佢地, 最簡單既方法, 就係佢地唔捨得, 亦唔會比既幾百蚊某交友網會籍, 萬試萬靈.

早排我入左個telegram group即約平台, 百幾條狗公加我問.

好多問完都唔係約, 10個都冇1個真係約, 一味叫你send相比佢, 自己又唔send. 覆message都用晒時間

有一個真係約左, 約左我去旺角. 見面第一句: [你唔似真E, 似墊左野, 有冇得平D? ]

我話冇, 之後佢係條街好大力咁渣我一下波, 整喊左我就走, 車錢都冇俾.

我事後telegram佢話要報警, 佢大番我話要告我賣淫, 又問我有冇目撃證人.

呢D人渣、相信唔少女仔都在網上遇過, 亦係點解近半年幾乎冇女仔敢在公開平台做PTGF既原因.

在街上渣妳兩下波還好, 有D上到房先現真面目, 做做下除套, 仲問你可唔可以射入去:

photo_2019-05-20_15-40-02.jpg

photo_2019-05-20_15-39-58.jpg

類似既事不斷發生, 賤客群組都冇用, 轉個頭佢地就可以換個新telegram, 唔似milxxxbb有會籍費.

我自己亦遇過, 上到房除晒衫先見到佢從背包拿出大量sm玩具, 想逼我就範, 我爭D比佢強姦.

我加入左某平台, 女仔加入不用錢, 而且可以向網站投訴, 起碼有得比我投訴. so far到現在我約既人, 不但冇出過任何問題, 仲有好多會另外比多$500 tips, 唔講tips, 淨係個態度已經差好遠, 有禮貌有風度仲好大方.

原來幾百蚊會籍, 真係可以顯露一個人人格

搵錢重要, 但安全更重要, 我就唔想無啦啦大左肚, 又或者比人SM比人打. 

當然如果妳吸毒, 慣左全職做, 可以無視我篇文章. 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ptgfsiuyau 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()