close

前排Millionbb大更新, 令我暫時用唔到, 於是試下去Telegram群組約下其他人, 完全兩個世界. 

約左普通行街, 大街大巷都要手多多, 好唔尊重女性, 我同佢講, [可唔可以去K房, 冇人既地方先咁做?] 

佢話要爭分奪秒, 咁咪好蝕? !$^%#@$^%!

 

之後另一個, 我同佢在街邊食小食, 冇紙巾. 叫佢買.

佢竟然同我講: [過多兩條街就有間麥當勞, 到時可以拎紙巾] 咁就抵佢一直溝唔到女

同我在Millionbb 識既富豪會員, 可以5萬蚊去3日日本旅行, 差天共地!

真係辛苦一直在telegram群組密密接既姐姐們, 仿佛活在平衡時空. 同樣既職業, 唔同既客人, 可以差好遠.

 

arrow
arrow
    文章標籤
    ptgf
    全站熱搜

    ptgfsiuyau 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()